Posledné recenzie (34)
Nie, nie (2022)
Čekal jsem horor a sci-fi, dostal jsem roztahanou ptákovinu vcelku o ničem. První dvě třetiny filmu těžká nuda, v poslední třetině se i konečně něco děje, ale to už celý film nezachrání.
Pálava - Štístko (2022) (epizóda)
Čekal jsem něco jako Vinaře, ale tohle byl teda totální průser. Podle názvu bych řekl, že seriál bude o Pálavě a lidech tam žijících, místo toho sledujeme Pražáky (zase!), kteří přijedou na Pálavu a všechno je pro ně jiné. WTF??! První díl totálně o hovně, humor nikde, pouze za Bolka dávám *.
Invázia (2021) (seriál)
Nuda, nuda a zase nuda, těšil jsem se na pořádné sci-fi s emzáckou invazí a dostal jsem vztahové drama v několika dějových linkách :-( Prvních pět dílů o ničem, o mimozemskou návštěvu se pouze zlehka otřete - od šestého dílu je to trochu lepší. Dvě hvězdy za snahu a chápu, že někomu kdo podobná dramata vyhledává se to může líbit.