Recenzie (8)
Štvrté proroctvo (2009)
Nebýt toho debilního konce, dala bych 5.
Ľadové ostrie (1992)
Tento film jsem viděla snad desetkrát. Vždy se na něj moc těším a jsem z něj nadšena. Hlavním hrdinům to spolu moc sluší. Ach jo, proč jsem se jen nedala na krasobruslení, vypadá to tak krásně...
Škola rocku (2003)
Jednoznačně nejlepší film Jacka Blacka. Moc se mi líbili i děti, které učí ve škole.
Slnečný štát alebo hrdinovia robotníckej triedy (2005)
Kdyby ve filmu nehrál vynikající "slovenský" herec Csongor Kassai, tak by to u mě nemělo ani hvězdičku.
Zamilované zvieratá (2007)
Moc milý snímek o zvířátkách. Mohla bych se na to dívat každý den. Nejlepší byli krabi a ptáčci.
REC (2007)
Poprvé se mi stalo, že jsem u hororu usnula.
Pravidlá muštárne (1999)
Nechápu, co na tom vidíte, já si tak 20 minut před koncem přála ať ta hrůza skončí. Podle mě to nebylo ani romantické ani nijak výjimečné. Tobey byl maximálně trapný, zato Michael Caine, jako obvykle, vynikající, právě proto jsem tomu dalo 2 hvězdičky, ale vidět to už víckrát nepotřebuju.
Harry Potter a Polovičný princ (2009)
To Revanx: Siedmy diel v knihe za nič nestojí????? To sme asi nečítali to isté!