Posledné recenzie (5)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Dllouhé hodiny strávené u seriálu dabovaného francouzsky a polsky zároveň na tehdejší RTL 7 zanechaly nesmazatelné stopy, nelze dát jinak než *****. Jistě, ze stále silnějších nových protivníků a stále nových transformací se ve seriálu stává poněkud odpuštěno, ovšem žral jsem to přesto od začátku do konce, tudíž budiž odpuštěno:)
Spider-Man 2 (2004)
Jednička mne příliš nenadchla, dvojka kvalitou a i celkový dojmem už ano. Jistě, ve filmu je řada klišovitých okamžiků a hrdiny by nemuslei dělat až takové ňoumu, nicméně tento film ve mně přeci jen dokázal rpopudit některé podivné lidské emoce, za to má velké plus. Akce slušně zpracované, film má navzdory délce i docela slušný spád a nenudí. Konec krásně americký, ovšem kdyby to s prominutím pako poslalo MJ zase do pryč, zkazil by mi náladu na hodně dlouho. ****
Ospalá diera (1999)
Dílna Tima Burtona je sama o sobě téměř zárukou úspěchu, vynikající výkon Johnnyho Deppa vynáší film ještě výše a nezklame. Působivé protkání ponuré atmosféry odlehlé vesničky s tajemným zlem a kontrastně vtipnými scénkami jako věčné Deppovo omdlévání. I půvabná Christina Ricci potěší, ačkoli role malé Wednesday jí dle mého sluší lépe. Stojí za shlédnutí.