Obľúbené seriály (10)
Zúfalé manželky (2004)
Glee (2009)
Věřte nevěřte (1997)
American Horror Story (2011)
Rany z lásky (2006)
Volajú ma Earl (2005)
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad (2003)
Moje nejoblíbenější kriminálka na kterou se vždy těším.