Recenzie (30)
¡Que viva México! (2022)
Je to jak koukat na mexické Slunce, seno,... Naprostý bizár a satira. Ale 3 hodinky jsou slušný porce.
Lion (2016)
Reklama na google earth? Možná. Ale jinak skvělý film se vzpomínkou na Milionáře.
Poslední chlap na Zemi (2015) (seriál)
Začátek super, ale bohužel s příchodem dalších postav to ztrácí na kvalitě... Doufám, že od 8. dílu se to zase rozjede a už se nebudou takhle řešit ty vztahy //
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Yes! Yes! YES! Ano, hodnotit po dvou dílech není skoro možné. Ale jako další z x fanoušků Breaking Bad to prostě nejde jinak. Konečně to přišlo znova, s tím rozdílem, že teď to jede už od prvních dílů. Troufám si říct, že se to může jednou rovnat tomuto skvělému seriálu!
Sliedič (2014)
Strhujici podivana... Ani jsem necekal, ze budu cely film napjaty z toho, co prijde. Vyborny Lou, krasny soundtrack ci jen vyborny namet dodavaji filmu dvouhodinove kouzlo.
Kniha života (2014)
Nejhezci animák 2014.
Indonésie (2012)
Zábavné zpracování dokumentu doplněné o nevšední komentář. Přidán je i ten český "Buranov".
Všetky cesty vedú do hrobu (2014)
Souhlasím s Enšpíglem. Připadá mi, že lidi dávají 2* jen kvůli tomu, že jim chybělo něco extra originálního, pořádná zápletka a inteligentní humor. Co na to říci.... Seth MacFarlane patří mezi mé nejoblíbenější autory. Jeho humor je trefný. Přišlo mi, jako bych koukal na Family Guy předělaný na hraný western. You know what else can kill you? Doctors!
Noe (2014)
(Kdo neví, kdo je Noe, tak asi spoiler) Jako první půlka fakt divná. Nic extra. Občas ta klasika co známe z ostatních filmů (opuštěná země, kde malé kmeny loví kořist). Ale když On dal znamení spravedlivému Noemovi, tak začala party. Stavba archy jak z Božského Evana, boje jak z Pána prstenů... To nejlepší však přišlo v poslední třetině filmu, kdy konečně začne jít více o příběh, než o prostředí, které je na druhou stranu po celou dobu filmu úžasné. 75%
Pamiatkári (2014)
2 a půl hvězdičky za klasickou podívanou . půl hvězdičky navíc dávám za historické poznatky a Boba Balabana. (7/10)