Recenzie (149)
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Děláte machry a hajzly máte na chodbě...90%
Bláznivá strela 2 1/2: Vôňa strachu (1991)
V podstatě stejně dobré jako první díl! Perfektní komedie/parodie 92%
Horúce strely (1991)
Naprosto kultovní parodie a jedna z těch nejlepších všech dob. Je až neuvěřitlné, že se ji tvůrcům povedlo překonat dokonalým druhým dílem...88%
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Naprosto kultovní akční scifi, které bude někdo jen těžko překonávat, snad jen Transformerům se to z části podařilo 95%
Bláznivá strela: Z archívu policajnej jednotky (1988)
Zuckerův humor je přesně moje krevní skupina, skvělá komedie/parodie s Nileseneme v top formě :) 94%
Nočná mora v Elm Street 3: Bojovníci zo sna (1987)
Můj nejoblíbenější díl z celé série. 75%
Pripútajte sa, prosím! 2 (1982)
Přišlo mi to ještě o něco zábavnější než jednička. Tenhle druh humoru já prostě můžu! 90%
Pripútajte sa, prosím! (1980)
Skvělá kutlovní parodie a začátky ZAZ invaze :) 82%
Ohnivá sedla (1974)
Sice to není tak dobré jako ZAZ parodie, fekvence vtipu tu není až tak velká, ale zase to vynahrazuje na parodii vcelku koukatelný děj 70%