Recenzie (149)
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Fajn fantasy, i když nevím jestli je až tak vhodný pro ty nejmladší, vzhledem k osudu hlavní hrdinky. V každém případě moc pěkný film s okouzlující Annasophií Robb 70%
Pikantných 10 (2007)
Film rozdělený do deseti povídek....některé byly vynikající (dva závistivý sousedi nakupující CT nebo ta kde doktor jen ze srandy nechal v pacientce nůžky :D) některé byly ale celkem slabé, celkově lehkce nadprůměrná zábava 60%
Príbeh o oslíkovi (2007)
Animák na způsob Shreka? Ale kde že...tohle mu nesahá ani po kotníky. Málo vtipu, průměrná animace a nudný děj. 40%
Totálny úlet (2007)
Určitě nejlepší Bollovina, dokonce to není ani žádná volovina a ale docela i vtipná záležitost! 60%
Transformers (2007)
Dle mého názoru vůbec nejlepší akční scifi od Terminátora 2...Na to, že film neměl až tak vysoký rozpočet je nadupaný prvotřídními efekty a akcí, nápaditostí, humorem a také naprosto dokonalou hudbou od Jablonksyho 96%
Vratné lahve (2007)
Na současné české poměry docela i vtipný a příjemný film, jedna z mála vyjímek 60%
Hory majú oči (2006)
Velice dobré. Jedene z těch mála remaků, kteří dokázaly překonat svojí původní předlohu! 75%
Piadihajzlík v akcii (2006)
Neskutečně zábavná komedie, nižší hodnocení je zřejmě způsobeno tím, že v tom má prsty zde nepříliš oblíbená celá familie Wayanasů. Já jejich humor ale můžu 75%
Scary Movie 4 (2006)
Zuckerův humor mám rád, tady sice není v úplně top formě a některé vtípky byly trochu trapné, ale i tak jsem se nasmál až až...75%
Uväznení (2006)
Připadalo mi to že sleduju epizodu nějakého německého krimi seriálu. Jedná velká nuda, která nesahá podobným filmům (Saw, Lovci Myšlenek, Condemned) ani po kotníky! 30%