Recenzie (18)
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Natočené podľa šablóny od začiatku do konca. Tam kde rozprávkový Janíčko&Marienka končia tu tento film začína. Po Van Helsing a Hon na čarodejnice sa dá hovoriť už o novom žánry. Štandardne kvalitné filmové efekty, dobré masky a stála akcia postačuje na to, aby si to človek pozrel na jeden šup.
Drogy a.s. (2010) (seriál)
Osobne som čakal niečo iné. Viac by ma zaujímal pohľad na účinky drôg a hlbšie rozobratie stavov, ktoré spôsobujú. Kriminálna stránka veci ma moc nezaujímala. Ale inak je to dobre natočený a hodnotný seriálik.
PIKO (2010)
Čakal som skôr niečo z dnešnej doby, ale nemôžem povedať, že by to nebol zaujímavý snímok, no zo sedačky ma to teda nevytrhlo ani raz a niekedy som sa tak trochu nudil a strácal sa v tom. @arachneuss to vystihol
Správcovia osudu (2011)
Ľudí treba kontrolovať a ovplyvnovať ich životy, pretože sú vysoko destrukčné stvorenia, ktoré viac-krát zavinili katastrofy nemalých rozmerov a preto sme tu my- správci osudu, aby sme ich vychovali. Celý film sa točí okolo tejto myšlienky a prekvapivo to funguje. Pridajte si do toho osudovú lásku, ktorá je taká silná a nežiadaná, že majú z nej nočné mory aj všemohúce bytosti+skvelé herecké duo, ktorému som to úplne zožral. Veľmi príjemný film a to nie som žiadny beznádejný romantik (či?).
Vojdi do prázdna (2009)
Vstúpil som do prázdnoty a bol som nadšený, neskôr prekvapený a nakoniec znudený dlhým záverom. Skvelý nápad, ktorý stavia film do úplne originálnej úrovne, ale po čase začne nudiť.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Otrasná zlátanina... Teda hlavne po scenáristickej stránke a taktiež bolo pre mňa veľmi rušivé to prelínanie medzi nič hovoriacimi scénami kde Shia LaBeaouf a náhrada za Megan Fox riešia totálne blbosti. Samozrejme nechýba klišé v podobe evil šéfa, ktorý mu chce prebrať babu, ona ho obraňuje a nakoniec sa z neho vykľuje najväčší asshole. Každopádne si u mňa trojka zaslúži 4*, pretože celý čas som mal zimomriavky (husí kůži) a len tak som civel na to plátno kde sa rezali inteligentné kovy- to mi úplne stačí. Fanúšikov Transformers to určite nesklame. A tie zvuky...
Zmiznuté impérium (2008)
Výborný príbeh, skvelé postavy a sympatický mladý hrdina. Film vykresľuje príbeh mladého Sergeja žijúceho v Moskve so svojou rodinou... Dej sa odohráva v roku 1973 a pritom počas celého filmu nie je divák otravovaný nejakým komunizmom, alebo kecami o ruskej biede a zlej situácii. Celý príbeh na mňa pôsobil veľmi moderne a sviežo. "Pochutnal" som si.
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Hodnotiť príbeh nemám vôbec chuť, pretože to bola akási zlátanina, ktorá k tomu ešte bola zlátaná aj veľmi rýchlo a zo svojej hodnoty si ubrala ešte viac. Inak fantastické digitálne efekty. Krásna ukážka všetkých druhov sov, ktoré majú v tomto vymyslenom svete špecifickú kultúru a poriadok je tu nastolený strážcami Ga´Hoole. Čiže žiadne prekvapenie v príbehu sa nekoná a akurát človek uvidí peknú prehliadku sových súbojov v digitalizovanej forme.
Lietam v tom (2009)
Príjemná rozprava o "starom mládencovi" lietajúcom celý svoj život z jedného mesta do druhého, aby tak osobne vyhodil zamestnancov firmy, ktorá si ho najme. Vlastne je to celé o tom, čo je v živote dôležité a v celom filme je myšlienka, že mať niekoho a prežiť s ním svoj život je hlavná hodnota. Tento námet je použitý samozrejme v nejednej snímke, ale celé je to zabalené do cool obalu. Clooney a Farmiga sa k sebe hodia fantasticky a chvíľami som mal pocit, že sú v reálnom živote dokonalý pár. Štvrtá hviezdička hlavne za vydarený koniec filmu, kde sa nekoná žiadny happy end a osobne som očakával úplne iný koniec.
Bratislavafilm (2009)
V pohode film, ktorý som dokázal pozrieť na jeden šup. Má to dosť múch, ale ja si myslím, že treba zobrať aj okolnosti a pozrieť sa na to s nadhľadom. Osobne mám rád presne takéto SK filmy o drogách, kriminalite atď v našom hlavnom meste. Trošku krátka stopáž, nevyrovnaná dĺžka príbehov, ale inak dialógy (aj keď nadávka v každej druhej vete) pôsobia dosť realisticky.