Obľúbené filmy (10)
500 dní so Summer (2009)
Můj nejoblíbenější film, který se na špičce drží už neuvěřitelně dlouho. Pokaždé se v něm najdu a pokaždé v nějaké jiné postavě. Ten film je sestaven z kousků mě samé.
Donnie Darko (2001)
Pán Nikto (2009)
Osudový dotyk (2004)
Yes Man (2008)
Mé světlé lano v dobách temna. Nikdy mne neinspiroval k nezodpovědnému chování, jen mi dává naději, že i když se věci prostě s*rou, což dělají věci velmi rády, nemusí být nutně zle.
Juno: Nezrelá na dieťa (2007)
Pelíšky (1999)
Nekonečná klasika, kterou znám zpaměti a stejně mezi "hlavními" vtipnými scénami a dialogy najdu pokaždé nějaký detail, kterého jsem si dříve nevšimla. Pelíšky mohu vidět několikrát ročně. Kultovní film.
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
Kdo nezná Pulp Fiction jakoby nežil.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Mě to nadchlo. Originalitou, muzikou, hereckým obsazením, humorem...a konečně vím, jak se cítí kluci.
Poslední týden (2008)
Báječný film. Miluju filmy s vypravěčem, takže ten má pro mě na kvalitě filmu velký podíl, herec byl celkem fajn, líbilo se mi, jak jednotlivé události, rozhodnutí a činy měly své výsledky a dopady. Ani by nemusel mít rakovinu, stačilo by, aby mu jeho život "nestačil", ta nemoc tam pro mě byla tak nějak navíc. A na konci i nějaká ta slza ukápla.