Posledné recenzie (113)
Ripley (2024) (seriál)
***** Asi nelze jinak, protože po cinematografické stránce se jedná o úplný strop!! Jak tu někdo již napsal - každý záběr by se dal zarámovat, naprosto úchvatné! Nevybavuju si, kdy jsem byla takto naposledy ohromena kamerou! Černo-bílá tomu dodává správnou atmosféru. La dolce vita v pomalejším tempu, která vás ale nenudí, nýbrž napíná a napíná a vy čekáte, kdy (to) praskne! Stačí jen jedna jediná fotečka a Ripleyho je konec...Tak díky, čau já se stěhuju do Itálie!
Irské přání (2024)
Občas přemýšlím, jestli se dají psát ještě blbější a trapnější rom-coms. Jelikož to je jeden z mých oblíbených žánrů, tak bych si ráda myslela, že ne, jenže....pak přijde irské přání a jediné, co si přejete je, aby se podobně zbytečný věci netočily! A své přání zakončím jednou velmi slabou hvězdou za tu irskou krajinu a šarm Eda.
Biely lotos (2021) (seriál)
Já vím, práce ve službách/práce s lidmi je leckdy velmi bolestivá! Hbité dialogy, místy odvážnější scény, otevírají se zajímavá témata ze všech možných úhlů! Dávám 5* za první řadu a uvidíme dál!