Recenzie (384)
Legenda o Červenom drakovi (1994)
1.* za několik dobrých akčních scén a 2.* si vysloužil Jet Li ... Takže vlastně obě 2* jsou pro Jeta. ;-) .... Jinak celý film schazuje zbytek "herců" a také vetšina akčních scén, u kterých mě ona "nadsázka" hodně vadila!
Kozorožec 1 (1977)
Ta 4.* nejen z nostalgie. I teď se mi to líbilo jako dříve a film ve mě vyvolává stejné myšlenky, které popisuje golfista: "Doletěl někdy někdo vůbec někam?"! ... Opravdu i pro mě nazapomenutelný film, který jsem ovšem ve svém věku, sledujíc ho jako "obyčejný" napínavý film, nemohl náležitě docenit!
Karambol (1974)
Od takovéhoto filmu očekávám, že se u něj odreaguji a pobavím. Účel splněn. Ač scénář není nejdůmyslnější, o vtipné situace s podmanivou písní není nouze. :-) 70%
Dvanásť rozhnevaných mužov (1957)
Skvělé argumentování v brilantně napsané konverzačce!