Recenzie (99)
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Tito dva herci, které jsem poprvé zaregistroval v Soumraku mrtvých jsou už opravdovou komediální klasikou Britské tvorby. Skvělý film.
Horšie to už nebude (2006)
Jak tenká je hranice mezi humorem a neštěstím. Skoro žádná říká tento film.
Ja, zloduch (2010)
Další záporný hrdina. I když opravdu záporný? A malé, žluté věci jsou opravdu vtipné. Stejně tak celý film.
Megamozog (2010)
Vyčnívá z řady. Není to taková ta klasická pohádka. Dokonce najdeme i složitější zvraty a nějaké ty zápletky. Další plus dávám za nápad záporného hrdiny.
Vratné lahve (2007)
Opěvovaný film, který mne ale nenadchl. Asi nejsem Svěrákovský typ.
Ong-Bak 2 (2005)
Vzhledem k tomu, že jsem tento sport provozoval mi byl doporučen trenérem. Vůbec mě nenadchnul, přesto * za umění.
Kung Fu Panda (2008)
Netradiční pojetí je to, co tento film odlišuje. Tleskám, přesto dávám 3*
Za plotom (2006)
Opět tuctovka. I když dobrá. Ale zdá se mi, že postavičky z těchto animáků se už používají ve více filmech.
Za mrežami (2005)
Skvěle posazené postavy, skvělé obsazení a scénář. Do toho všeho špetka humoru a vzniklo skvělé dílo.
Doba ľadová 3 (2009)
Každý díl byl o něco horší. Ale jenom o minimum. Skvělá série.