Recenzie (99)
Garfield (2004)
I přes ostatní názory, já zastávám to, že je lepší, než dvojka. Přesto jsem čekal více.
Garfield 2 (2006)
Garfielda mám rád, a tak dávám ***. Jinak film nedosahuje zdaleka na tři hvězdy.
Kult hákového kríža (1998)
Strašně se mi líbí, že film si na nic nehraje. Podává naprosto otevřený a poměrně nezkreslený pohled na problematiku. Sice můžeme najít i slabší chvilky, ale celek působí skvěle.
Dvanásť úloh pre Asterixa (1976)
Asterix je kultovní komix mého mládí. Měl jsem ho strašně rád, a podívám se dodnes.
Smrtonosná pasca (1988)
Taková akční klasika. Neosloví ale na puštění do pozadí s ne úplnou pozorností stačí.
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Skvělá komedie - takový ten starý, inteligentní humor. Naprosto odlišný od dnešního stylu. A hlášek, kolujících mezi lidmi snad nemá žádný film více.
Sedem statočných (1960)
Alespoň pro mne nejklasičtější western. Otec všech mi známých westernů. Myslím, že není nikdo, kdo by neznal písničku z tohoto filmu, ne?
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
Klasika, klasika, klasika. A navíc asi nejlepší díl této série.
Indiana Jones a posledná krížová výprava (1989)
Myslím, že na těchto filmech vyrůstala celá má generace. Skvělý námět a občas i nějaký ten dobrý humor, který se u akčních filmů (zvláště dnes) moc nevidí.
Truman Show (1998)
Dobrý film s klasickým skvělým Carreyovským humorem, ale přesto dle mého jeden z nejslabších filmů Jima Carreyho - proto hodnitím tak nízko.