Obľúbené filmy (10)
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Dom obesenca (1988)
Kino Raj (1988)
Hoří, má panenko (1967)
Krstný otec II (1974)
Všichni dobří rodáci (1968)
Trainspotting (1996)
Forrest Gump (1994)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Nekonečný príbeh (1984)
Dokonalý snímek, kterému podle mě nechybí vůbec nic. Od začátku mě dokázal vtáhnout do světa fantazie a nepustit ještě dlouho po závěrečných titulcích. Jednoznačně nejoblíbenější film mých dětských let, na který se ale s chutí podívám i dneska.