Recenzie (998)
Grinch (2018)
Dětem přístupno. Grinch ve verzi méně tajemné a více "provánoční". Grinch co má rád svého psího miláčka a také dokáže být ohleduplný k sobí rodince. Některé scény vymazlené s patřičným humorem a také se na to celkem pěkně vizuálně dívá. Kdo zná verzi, kde ho ztvárnil Jim Carrey, tak ho možná stejně shlédne v této animované postavičce, která nenadchne, ale také nezklame. Je otázka, jestli takového Grinche chceme, osobně jsem si myslel, že děti budou v rauši, ale ani to se nekonalo. Takže u mě, zpátky k starší verzi :).
Fantastické zvery: Grindelwaldove zločiny (2018)
První třetina byla příliš zdlouhavá, pár scén bylo zbytečných, snad proto, aby se představili postavy a také pro diváky, kteří neviděli jedničku. Film nabral na obrátkách, jakmile se objevili staré, známé Bradavice s Brumbálem kterého ztvárnil charismatický Jude Law. Film měl šmrnc a i skvělého záporáka Johnyho Deppa. Z hlediska kvality herců bylo pokračování daleko lepší než jednička. I díky tomu, že příběh není uzavřen a některé scény jsou lehce předvídatelné dávám spíše 3 než 4 *, ale je to na 70% a oceňuji, že je tam méně scén ala Pokémon - Chyť je všechny :).
Prvý človek (2018)
Je potřeba říct, že tento snímek není žádný blockbuster. Mě osobně nejvíce připomíná Interstellar, a to svým zpracováním, dějem a psychologickým rozborem postav, ale také hudbou, která dokonale doplňuje film. Svojí podstatou, ale samozřejmě více inklinuje k filmu Apollo 13. Jednou z mála věcí co chci vytknout, že snímek je příliš dlouhý a může to místy klouzat k nudným nebo zbytečným scénám - něco podobného bylo i u Interstellaru a to zde díky snaze vylíčit psychologii mnoha postav, kteří zde účinkují a ne každý divák toto ocení. Na druhou stranu rozbor postav je dokonalý a my si dokážeme naplno uvědomit, že život astronauta je posláním a také obětí, než touhou být celebrita. I astronauti mají své osobní životy a problémy, jako každý smrtelník. Výborně zpracované akční scény, které jsou jednoduché - rozklepaná kabina kosmické lodi, připojování ve vesmíru, a samotné přistání, které bylo dechberoucí. Stejně tak to nebeské ticho, které ve vesmíru reálně je a žádné zbytečné a nesmyslné zvukové efekty a stejně tak mi udělala radost Novosvětská symfonie od Dvořáka, kterou si astronauti reálně zpříjemnili cestu na Měsíc. A v neposlední řadě také poslední scéna, která byla samozřejmě dělaná pro publikum na city, ale opět jednoduše beze slov. A jak já vždy tvrdím, někdy méně je více a tak díky za tento snímek, který se zařadí jako smysluplný odkaz prvních dvou lidí na povrchu Měsíce. A že by třetí nominace na Oskara pro Ryana Goslinga? Uvidíme :)
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Když už si myslíte že MARVEL nemůže ničím zaujmout a překvapit (mile) a čekáte jen další díl mistrovských kousků se spousty efekty a smysluplných dialogů proložených velice vhodným a chytlavým humorem, tak přijde total ujetej Thor v Ragnaroku a úplně mě odrovná. Pak už si říkáte, s MARVELEM jsem si prožil za ty léta opravdu prožil vše a pokud se jedná o AVANGERS bude to hlavně o efektech, kdy uvidíte spousta oblíbených postaviček a užijete si opět dokonalou filmovou práci. No a co se nestane, MARVEL mě zase převezl a totálně odrovnal. Asi většina filmových fanoušků bude souhlasit, ale vše prostě krásně sedí a zapadá, smekám. Teď už poučen, si říkám, překvapí mě i do třetice? Kéž by! A jak už tady padlo MARVEL je fenomén, stejně jako PIXAR, takže jen tak dále.
Agentka budúcnosti (2017)
Jako vážně? Toto je asi největší kravina za poslední rok co jsem viděl a chci rychle zapomenout. Mám rád Sci-Fi, mám rád Scarlett ale ..... tady bylo naprosto vše špatně. Ten týpek s těma víčkama z pet flašek na očích, ten byl fakt nejvíc. Scallett místo robotických pohybů, jak kdyby si nas.... do gatí + jeden výraz po celou dobu filmu a ten její obleček místo toho, aby rozptýlil byl úplně antisexy. Asi už jsem starej ale tohle mě fakt na.... naprosto vyhozené dvě hodiny mého života a kdybych to viděl v kině tak bych byl naštvanej ještě víc.
Matky rebelky: Šťastné a veselé (2017)
Uznávám, že toto není vyloženě film pro chlapy. Film ve mě vyvolal pocit Vánoce už nikdy neslavit a vymazat si mojí mamku z těchto "poklidných" svátků a to jí mám rád (konec to trošku zachránil). Některé scény byly přitažené za vlasy až moc - myslím takové ty ryze ženské. Jinak musím říct, že začátek filmu na mě zapůsobil že toto bude Hangover, ale pro ženy, a byl jsem docela natěšen, ale to se nestalo. Jediné co bylo ve filmu bezchybné, tak je role tří matek a když byly spolu tak s přehledem přehrávaly ústřední trojici svých dcer.
Thor: Ragnarok (2017)
Jako úlet. Zatím nejlepší Thor :)).
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Kur** to byla jízda :). V dnešním světě vymyslet něco originálního je už téměř nemožné, takže waw.
Zakladateľ (2016)
Jedním slovem fascinující a dokazující, že nestačí pouze nápad a genialita.
Lou (2017)
Poslední léta se u Pixaru stává, že krátkometrážní animované filmečky dávají na frak hlavnímu animáku, jak v hodnocení, tak v poselství a důvtipu. Je asi jednodušší udělat 6 minutový film než 90 minut aniž by jste se nenudili, ale zase na druhou stranu předvést nápad a myšlenku během 360 vteřin také není úplně jednoduché :).