Recenzie (341)
Ajťáci (2006) (seriál)
Několik prvních epizod má skvělou úroveň, ale s každým dalším dílem kvalita propastně klesá, klesá a klesá. Lepší je přestat se dívat v čas než se seriál začne zajídat!
Pohádky o mašinkách (1985) (seriál)
Nesmrtelný večerníček, na který se nestydím koukat ještě i dnes.
Posledná pevnosť (2001)
Když už nějakou pohádku z vězeňského prostředí, tak jedině tohle! Jdi se bodnout Shawshank!
Nočná mora v Elm Street (1984)
Na horory se nekoukám, ale za tu podívanou a vychutnání si skvělých triků - trocha strachu stojí.
Equilibrium (2002)
Ostudná post-MATRIXácká akce - "ty čteš knížku?! - PRÁÁÁSK; máš v autě štěně?! - PRÁÁÁSK; sbíráš umělecká díla?! - PRÁÁÁSK" všechny vás zabijou SUPERVOJÁCI! Fandům tohoto braku bych doporučil 1) Matrixe, z něj jsou vykradeny akce; 2) 1984, z něj je vykradený námět; 3) THX 1138, z něj je vykraden zbytek.
Sexmisia (1983)
"Bééé, ... maminko moje, ženský mě mlátěj!!!" Na konci se stejně smáli chlapy!
Úsvit mŕtvych (2004)
Peklo je opět přeplněné :-D. A tenhle remake dává dobře na frak svojí prapůvodní verzi Úsvit mrtvých (1978).
Blade (1998)
Pocta upíráckého řemesla (hlavně "krvavá diskotéka" na začátku) .
Sedem (1995)
Udělat ze zabíjení jakousi poznávací/ naučnou stezku ... ve stylu: "Hádej, který je to hřích, a který bude následovat?" ... Tomu říkám hollywood.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Na tom je vtipné jen to, že se těm vtípkům o fyzice smějí především lidé, kteří nemají o fyzice ani páru :P