Recenzie (341)
Hospoda (1996) (seriál)
"Tenhle chlap nosí do hospody RUM?!" Součtem několika záporných prvků, může vzniknout kladný výsledek.
Grindhouse: Machete (2007)
Pokut je to mišlené jen jako vtipná příhoha k filmu Planeta Teror, tak paráda, ale jestli z toho bude film???
Lost Highway (1997)
Test divákova podvědomí a vnímání reality - VYKOUPENÝ MINIMÁLNÍ KOUKATELNOSTÍ.
Gladiátor (2000)
"Pane božéééé to je Russell Crowe!!!" ... Kvalitní akce v gladiátorské aréně! - Spojené nesmyslným příběhem. Kdo tohle nazve hystoryckým dramatem - ten by měl brát nějaké pilule na hlavu!
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
[My best 100] Z usmrkaných dětí se stávají dospělý. Z pohádky se stává mysteriózní triler.
Muž z inej hviezdy (1984)
Romantika, podle Carpentera.
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
"Bílej kocour tady jebe černou kočku!" Nejslabší Kusturicův počin, je paradoxně nejlépe hodnoceným zde na čsfd - ale nad tím já mohu jen s úsměvem mávnout rukou.
Batman začína (2005)
Jéé Batman, ten na plátně ještě nikdy nebyl!!
Autá (2006)
Jako student katedry vozidel a motorů jsem si to nemohl nechat ujít :-D
Resident Evil: Afterlife (2010)
Není už těch pokračování zbytečně mnoho?