Obľúbené seriály (7)
Priatelia (1994)
Doktorka Zoe (2011)
Nejlepší seriál, který jsem v poslední době viděla. Teď jsem skončila 3. sérii (poslední díl byl perfektní!) a nemůžu se dočkat 4. :-) Celý seriál je svižný a o zápletky a vyhrocené situace není nouze :-) Seriál "skrývá" mnoho emocí - na začátku seriálu se směji, v prostředku brečím a na konci se už jen připitoměle usmívám. Obsazení rolí je podle mě výstižné - Rachel Bilson je jako uragán - nápaditá, sebevědomá, někdy trochu praštěná. Wilson Bethel je prostě kus, co si budeme povídat - ten jeho úsměv alá superhrdina je okouzlující. Ze začátku mi trochu vadil Scott Porter, ale postupem času jsem si na něj navykla - konečně "přestal" usilovat o Zoy a ta může být jen Wada :D Cela atmosféra seriálu se mi líbí - občas se mi zdá sice až moc přikrášlená.... ale kdo by nechtěl na takovém místě jako je BlueBell žít?
Teória veľkého tresku (2007)
Ako som spoznal vašu mamu (2005)
Dokoukáno a konečně vím! (Přesně řečeno tedy, dokoukala jsem někdy přes cca. čtvrt rokem), ale neměla jsem moc času nad přemýšlením, co si vlastně o tomhle celém seriálu myslím. Provázel mě opravdu hrozně dlouho a zamilovala jsem si ho, ale upřímně, co si budeme nalhávat jsem opravdu ráda, že už skončil :) Bezkonkurenčně nejlepší byl Barney - role přesně ulitá na něj (ani nechci vidět další filmy a seriály s Neilem Patrickem Harrisem, protože on prostě bude pro mě jenom pořád Barney), Robin - trochu mrcha, která ale prostě ví, co chce, i když občas ne :-) Nejlepší pár jaký jsem kdy viděla Marshmallow a Lilypad (občas mi teda vadili ty jejich vážná drama - občas měli nevážná a ty byli nejlepší :-) Nejslabší z pětice mi přišel Ted - Ted je prostě Ted hledající dýni. Na HIMYM, který měl pro mě neuvěřitelných 208 dílů, jsem se pokaždé těšila! Některé díly byli senzační, některé slabší - ale pořád v rozmezí 3-5 hvězdiček - některé mě rozesmály (většina), pár i rozplakalo! Seriál na který budu ráda vzpomínat!! 5*