Recenzie (2 163)
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Jednička mě zklamala a dvojka to byla vyloženě hrůza. Zato trojka je jedinej slušnej a jednoznačně nejlepší díl trilogie. Afterparty lepší než celá party.
Gravitácia (2013)
Vizuálně působivé s pár skvělými momenty ale stále ne natolik aby se člověk posadil na zadek. Působivá jednohubka na plátno ve 3D, u které jsem si i během krátkých devadesáti minut u pár scén řekl, že by tu možná ani nemusely být - proč se film bez příběhu občas zbytečně snaží ho mít a nesoustředí se na to co má? Každopádně osobitý film, který je s něčím těžko srovnatelný a stojí za to ho vidět i hodně díky Sandře - hraje skvěle a na svůj věk vypadá ještě líp. (Kino Benešov 3D - 9. 10. 2013)
Priepasť (1989)
Skvěle navozená stísněná atmosféra podmořské hlubiny ve které film ve svém průběhu několikrát vrcholí aby v závěru ještě silnější vygradoval. Režisérský majstrštyk.
Training Day (2001)
Klasickej první den v práci :-) O to, že je Training Day hnanej do extrému tu vůbec nejde, tenhle film má pořádný koule a atmosféru a je to guilty pleasure jak se patří. 4,5*
Ohrozenie Britanniku (1974)
Pečlivě a pro 70. léta typicky natočený katastrofák, který na úplnou špičku jako Dobrodružství Poseidonu sice nemá, ale i tak je to opravdu povedený kousek a tatíček stříhání drátů.
Traffic - Nadvláda gangov (2000)
Strohý, syrový majstrštyk stojící a padající na scénáři a režii. Výborní herci mi snad prominou, když řeknu, že tentokrát se za celkovým zpracovánáním spíše vezou, protože o nich to tu vůbec není. Nenápadné hudební podkreslení nebo barevný filtr u jednoho z příběhů jsou těmi jemnostmi, které plně dostačující k dotvoření perfektního obrazu filmu.
James Bond: Chobotnička (1983)
Celkem nudná a roztahaná bondovka. A ten cirkus a Indie to Bondovi taky moc nesvědčilo.
James Bond: Len pre tvoje oči (1981)
Trcohu vážnější bondovka s mneším počtem těch typických vtípků a taky s menším počtem triků a vychytávek, která se tak trochu, jak tu taky někdo píše, vrací až kamsi ke kořenům Dr. No. Každopádně třeba lyžařský úsek a i další se velmi povedly.
James Bond: Špión, ktorý ma miloval (1977)
Jedna z těch lepších Moorovek (i přesto, že Roger coby padesátník v soubojích tělo na tělo nedává postavě Bonda moc šmrnc a to se zdaleka nejedná o jeho poslední službu pro Její Veličenstvo) s krásnou ruskou agentkou v (ne)nucené spolupráci s 007, skvělým ozubeným padouchem a fascinujícím hybridním vozidlem, které u mě vždy patřilo k těm nejoblíbenějším bondovským hračkám.
Mesto hriechu (2010)
Tenhle Affleckův počin z ulic Bostonu se mi líbil ještě víc. Naprosto vyvážená a promyšlená moderní krimi pochoutka, kterou bych si někdy s velkou chutí klidně naservíroval znovu. Jen tak dál.