Recenzie (136)
K2: Dotknout se nebe (2015)
Pokud máte rádi dokumenty o lezení a horách, pak tenhle určitě vynechte. Je to jakási psychologická sonda do duší dětí, kterým před 30 lety na K2 zemřeli rodiče. Natočeno tragicky s naroubovanou pseudo zápletkou. Tohle fakt ne. 2* jen za těch několik málo záběrů hor.
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Opět ledově ostrý Ron Burgundy!
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Proč?
Carnage (2011)
Naprosto geniální snímek. Bavil jsem se od začátku do konce. Už teď se těším, až si ho někdy pustím znovu.
Lososy v Jemene (2011)
Nebýt toho přesládlého konce, bylo to určitě za víc. Škoda, potenciál byl slušný.
Nymfomanka I. (2013)
Těžko hledat slova. Jedno však vím jistě... na druhý díl stoprocentně nepůjdu.
Argo: Nebezpečný útek (2012)
Začátek filmu docela nuda, pak se to však pěkně rozběhlo. Určitě stojí za shlédnutí.
Odpočítávání (2010)
Napínavé až do morku kostí. Celý film jsem však přemýšlel, jak bych se choval v dané situaci já a.... nevim.
Hry o život (2012)
Big Brother budoucnosti. Nova a Prima se budou předhánět v koupi práv.
Veľký sen (2011)
Jakožto milovník kopané, jsem po objevení tohoto filmu netrpělivě čekal na jeho uvedení na český trh. A čekání se vyplatilo. Fil měl hlavu a patu, a netočí se pouze okolo fotbalu. Velice milé překvapení!