Recenzie (7)
A-Team: Posledná misia (2010)
čtyři hvězdy dávam za pobavení, jinak kdybych měl hodnotit děj, tak mi 6 hvězd zbyde.. :)
2Bobule (2009)
Splnilo to očekávání. Nečekal jsem nic a nebyl jsem zklamán.
Pán Nikto (2009)
Výborná kamera podtržená efektními efekty a to všechno provázané neuvěřitelně promyšleným dějem za doprovodu nejlepší hudby! Nádhera!
96 hodín (2008)
Přirovnal bych to k počítačový hře. Dostaneš úkol a na posledním levelu tě čeká nejtěžší obluda :-) Ač to byl nemálo ohraný scénář, tak to mělo spád a divák se nemusel nudit u hluchých scén..
Česká spojka (2002)
4 hvězdy za povedené vyzdvyžení Prahy, ale také hlavně za interiéry a exteriéry Choťěšovského kláštera. Aneb málokdy se mi stává, že tam, kde běhali Hollywoodské hvězdy o prázdninách jezdím a užívam si jako nějaká Hollywoodská hvězda :-)
Madonna: Sticky & Sweet Tour (2009) (koncert)
Hodnocení koncertu jasně 100%. Neuvěřitelná show s ještě neuvěřitelnější choreografií a nesčetně množství převleků a kulis. Jak by řekl náš přemilý politik: Kdo na to má? ..po padesátce bez chyby běhat po pódiu a splnit víc očekávání, než si publikum přeje. Ač nepatří k mý top music, tak neocenit to 5 hvězdmi by byla křivda.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Viděl jsem to pouze ve 2d verzi a i tak jsem se spíše nudil, než abych hltal snímek za snímkem.. dávam nakonec tři hvězdy a přihmuřuji obě oči.