Posledné recenzie (14)
Šiesty prápor (2005)
Ten film nebyl nic moc a přesto byl lepší, než Kód Navajo. Chápu, že vám přišel průměrnej, ale netušim, proč ho obviňujete z něčeho, čím se neprovidil. Žádná agitka tam nebyla.
Oddiel 10 z Navarone (1978)
Jeden z nejzábavnějších filmů o druhé světové válce. Narozdíl od jiných si myslím, že co se týče řemesla a zábavnosti, je to lepší film než Děla z Navarone. Děla z Navarone trpěla, z dnešního hlediska, některými opravdu nepochopitelnými střihy. Dělka některýhch scén byla opravdu zbytečně přehnaná. Tímto vším Oddíl 10 netrpí. Je to skvěle setřiháný, svižný a vtipný film a podle mně má lepší zvláštní efekty než bondovka Zlaté oko. I příběh odehrávající se ve válečné Jugosalávii je velmi originální. Nevím o tom, že by se Jugosávií v 2. světové válce zabývala ještě nějaká jiná anglosaská produkce. Tento film také má něco, čím se mnoho nových zahraničních filmů v Česku pochlubit nemůže. Totiž geniální dabing. Petr Kostka, Jiří Štěpnička a Vladislav Beneš odvedli skvělou práci. Vynikající dabing mají i vedlejší postavy.
Walker, texaský ranger (1993) (seriál)
Vim, že tady nemáte rádi vtipálky, co dávaj nejhoršim sarčkám pět hvězd, ale tady nemůžu jinak.