Recenzie (143)
Ace Ventura: Zvierací detektív (1994)
Stará dobrá komedie s Jimem.
Božský Bruce (2003)
Dobré...
Yes Man (2008)
Už to není ten starý dobrý Jim.
Agent v sukni (2000)
Líbil se mi hlavně Martin Lawrence.
Čierny rytier (2001)
Trochu šílené, ale zábavné.
Agent v sukni 2 (2006)
Slabší (ale vydařená) dvojka. Jde to.
Cesta z města (2000)
Pro mě to byl nevšední zážitek, na tom školou organizovaném výchovném promítání. Moc se jim to nepovedlo (škole :)).
Cesta do Ameriky (1988)
Dobrý film.
Bowling for Columbine (2002)
Pravda pravdoucí, protože když si vzpomenete na posledních 10 vyvražďovacích návštěv na nějaké škole, kolik z nich to bylo v USA?? 9? 10? A dostat brokovnici k novému účtu v bance...vrchol!! Fuck NRA!!!
Opravár (1996)
Pro mě snad nejlepší film s Carreym, snaží se parafrázovat něco mezi komedií a hororem a škoda, že se častěji nereprízuje.