Posledné recenzie (14)
Vzestup Želv Ninja (2018) (seriál)
Za mě dobrý. A to říkám jako komiksovej fanda a člověk odkojenej klasickou devadesátkovou verzí. Vůbec mi nevadí změny, ba naopak. Vítám, že z Třísky není stereotypní nudnej patron z béčkovýho činskýho filmu ze 70. let, každá želva má trochu jinej charakter a je tu i víc akcentovanej název kterej začíná slovem Teenage. Původními želvami jsem žil, měli jsme i zbraně a barevný pásky. Když jsem teď po letech pouštel původní želvy nindža, trochu mě to zklamalo, že je to vlastně relativně nuda a že hlavním motorem je nostalgie. Dal jsem šanci poslední inkarnaci a i přes úvodní mírný šok, týkající se výrazně odlišné stylizace, mi to nepřijde vůbec špatný.
Stratené v preklade (2003)
Neobyčejný film o obyčejných věcech. Komorní drama o tom, jak jsme občas ztraceni nejen nejen ve světě venku, ale i uvnitř. Baví mě, jak se tyto dvě roviny střídají a doplňují a jsem rád, že to neskončilo prvoplánovým happyendem, kterej by zabil výslednou pointu.
Tomb Raider (2018)
Je tam spousta nesmyslnejch situací, kdy si říkáte: „Proboha proč?!“. Chybí mi tam motivace u spousty postav a Alicia pro mě prostě není Lara Croft, sorry.