Recenzie (2 676)
Riaru Onigokko (2015)
"Pouze něco neočekávaného dokáže změnit tvůj osud" Neskutečně šílená chujovina s extrémně výživnými scénami a obrazy. Horko těžko hodnotitelné. Chápu zde jakákoliv hodnocení-
Straight Outta Compton (2015)
Biografický snímek největších postav Hip hopu 90.tých let (až na Notoriuse B.i.g.) !!
Noční dravci (1981)
Ku ostatním filmům Sly slabý film, ale jako 80.tková kriminálka to fungovalo pro mě velmi dobře.
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Syrové, surové a mrazivé drama. Cesta pomsty vyzobrazená jako jedna z nejhlubších v historii kinematografie. Hudba, obrazy přírody a tempo jako od Terence Malicka.
Vánoční horor (2015)
Pro mě jako nenáročného hororové diváka je to poměrně dobrý. Hlavně atmosféra vánoc byla poměrně zachována. Santa, který kosí vlastní elfi a pak bojuje proti Krampusovi je prostě kulervoucí. To mi nikdo nepopře !
Zázrak v New Yorku (1947)
To že černobílí starý snímek může být špatný na vánoce tenhle snímek hravě vyvrací. Amotsféra a vztahy mezi lidmi přímo vystihují vánoční povahy lidí před vánoci. Rozhodně jeden z nejlepších a podle hodnocení opomíjených filmů, kde ho hravě drtí např. Grinch, který je klasická americká rychlo splachovací komedie. Tohle zůstane ve vás trošku déle.
Brouk (2002)
Život je plný náhod !
V ringu s Alim (2009)
Opravdu skvělý dokument, kdy všichni jeho soupeřové hovoří o zápasech s jednou s největších boxerských legend.
Go (1999)
Dašlí snímek o drogách, který se může s klidem postavit vedle Trainspotingu či Strach a hnus v Las Vegas.
Proutníci (1996)
O muži, který hledá ženu a ještě se nevypořádal s rozchodem. Jeden z nejlepších filmů, co se řešení problematiky vztahů týče.