Recenzie (2 679)
Maniak (1996)
Takovej ten tip "Oldschool thrilleru", jaký mám rád.
Ocko je doma (2015)
Klidná rodinná komedie.
Purpurový vrch (2015)
Guillermo vzal po Pacific Rimu rozum do hrsti a vrátil se k tomu, co ho dělalo tak skvělým režisérem !!!
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Jednoznačně nejlepší díl Hunger games !
Osem hrozných (2015)
Pro mě jednoznačně nejlepší film roku 2015 a dost možná jeden z nejlepších westernů, který může hrdě stát vedle předchozího Tarantinova Djanga i starých Spaghetti westernů !!!
Macbeth (2015)
Utápění se v těžké psychodelii s excelentním obrazem.
Můj nejmilejší bar (1996)
Realita lidí, kteří utíkají před svými problémy k alkoholismu.
Creed (2015)
Pokračování úspěšné série, která už není o Rockym, ale o někom jiném "Creedovi". Stejně jako tomu bylo v 5.díle Rockyho, který byl v mých očích oproti ostatním dílům propadák. Tady je vše obalené v určitém kabátě, který prostě motivuje. Michael B. Jordan se tu vyrýsoval, hladově a naběhal, že to svým způsobem motivuje každého k běhu či hubnutí. Postavu Rockyho miluju a je to pro mě jedna z nejlepších postav, ale 6. dílem (Rocky Balboa) pro mě bylo vše uzavřeno. Byla to neskutečná krásná tečka. Tohle mi připadne jako prát svetr na 60°C, co se týče Rockyho postavy. Jako film fungující Rockyho a Apolovým odkazem motivuje novou vlnu generace.
Pawn Shop Chronicles: Historky ze zastavárny (2013)
Slabší Pulp Fiction doslova. 1 část o zdrogovaných kamarádech 4* 2. část o hledání ztracené manželky 5* (Guilty pleasure). 3. část hra na Elvise 3*
V hlave (2015)
Jeden z nejlepších animáků !