Recenzie (2 676)
Pán Popper a jeho tučniaky (2011)
Nejhorší film s Jimem Carrym. Bohužel se tu vytratilo všechno, co jsem měl na něm tak rád. Už v "I Love You Phillip Morris" to bylo slabé, ale tohle bylo i režijně mimo. Prostě pohádka pro děti do 12-ti let.
Králi bowlingu (1996)
Po "Blbý a blbější" je tu zase pár volů. Tohle bylo ale daleko horší. Sice párkrát jsem se zasmál, ale v celku je to hrozná blbost. Bowlingové scény mi připoměly trochu film "Big Lebowski".
Zahulíme, uvidíme 3: Vianočná jazda (2011)
Po jedničce a dvojce nejslabší díl. Zde už prevažuje trapnost. Překvapuje mě obsazení Danny Treja a k tomu parádní vánoční atmosféra s koledami. Za tu krásnou atmosféru přihazuju 1*
Kdysi byli bojovníky (1994)
Život tím nejbrutálnějším a nejreálnějším pohledem. Čekal jsem něco drsnýho, ale až tak silné drama teda ne. Brutální scény, které mi vyráželi každou chvíly dech a já jen zíral s otevřenou pusou.
Johnny English sa vracia (2011)
Zhruba tak kvalitní jako jednička. Jednoduchý děj a jednoduchý humor k popukání. Smál jsem se a dost i když tam bylo plno trapností rozhodně jsem se u toho příjemně uvolnil.
Vymedzený čas (2011)
Nápad je velmi oreginální. Od 25-ti let tu člověk dostane tak týden času a začne pracovat, aby ho dobíjel. Časem se tu určuje život a lze ho používat i jako peníze. Zápletka byla mírně předvýdatelná, Timberlake průměrný a Olivia Wilde by mohla hrát kočičí ženu. Tak a teď si všichni hlídejte čas, ať vám nedojde...
Vlasy (1979)
Na filmu se mi nejvíce líbyla atmosféra 80-tých let. Hudba byla nadprůměrná, ale radši si poslechnu Pomádu. Příběh byl jednoduchý, ale dobrý. Konečná proměna mě mírně zarazila a dojala. Dobře Formane.
Ľadová žatva (2005)
Docela jsem se těšil, ale komedie to bohužel nebyla. Byla to taková vánoční cool psycho vyvražďovačka s nestálým tempem. Občas jsem se bavil, občas se strácel, ale dalo se na to dívat.
Fanaticky zamilovaný (2005)
Podprůměrná americká komedie s hnusnou Drew Barrymore, kde každej říká bůhví jak je pěkná. Nápad o detinském učitelovi, který si uvědomí různé životní ceny byl dobrý. Bohužel to bylo tak spracované a jako komedie to vůbec nefungovalo.
Muži v nádeji (2011)
S počátku postavené na one woman show Ěvy Vice Kerekes, ale pak to začne mít hlavu a patu. Macháček je tady sympaťák a Polívka pěknej hajzl. Jako oba jsou tu hajzlové, ale film je tak udělaný, že hajzlům se tu přeje. Myšlenka má být, že všechno zlé je k něčemu dobré. Zde je to dotáhlé do maxima. Určitě to patří mezi lepší české komedie a bavil jsem se skoro stejně jak u "Žen v pokušeních."