Recenzie (98)
King Kong (2005)
Ten film byl hrozný po všech stránkách : hrozně dlouhý, hrozně přeplácaný, byla tam hrozně dobrá výprava (a to já ráda), čímž stoupla dívatelnost na stupeň DÍVATELNÝ a moje hodnocení o dvě hvězdičky nahoru. A závěr byl hrozně dojemný, tak to má být.
To je vražda, napísala (1984) (seriál)
Pdobně jako s žilí leskotovou..když je vám seriál krajně nesymatický, těžko se potom objektivně hodnotí...
Julie Lescautová (1992) (seriál)
Neděle ráno, vstanete, snídaně do postele, zapnete telku..."by měly být nějaké pohádky, ne?" pomyslíte si...zapnete telku a tam...celé dopoledne běží žilí leskotová...nemám ten seriál ráda, prostě ne.
VyVolení (2005) (relácia)
První realityšou tohoto typu u nás, takže než jsem stihla zjistit, že realityšou namám ráda, tak sem na to koukala bez přestání...nojo..kdo nesledoval vyvolené bal prostě aut
Chobotnice z II. patra (1986) (seriál)
filmy jsem měla ráda, ale ten seriál mi nějak k srdci nepřirostl....
Pakárna (2006) (seriál)
Stížnosti na dabing chápu, ten opravdu není dobrý, ale animace se mi zdá povedená. Jinak něco se jim tam povedlo, ne že ne, ale většinou šlápli vedle...southpark po česku?
Proč bychom se netopili (2009) (seriál)
Upoutávka mě zaujala. Po prvním dílu jsem čekala, co se z toho vyklube a čím dále se série ubírala, tím víc jsem si začala uvědomovat, že je to hodně špatné. Herecké výkony spíše divadelní než filmové, děj ne příliš zajímavý, odahalený lukáš vaculík (to nevím jestli je plus nebo mínus...)...dávám jendu hvězdičku- přece jenom jsem u toho aspoň nějakou dobu sedět vydržela.
Hospoda (1996) (seriál)
Kdyby to zase neopakovali, dala bych i dvě...nepřipomněli by mi, jaká je to blbost...
Súkromné pasce (2008) (seriál)
Ze seriálů určitě to lepší, co můžeme v televizi spatřit (a ke všemu na nově (!)), zaslouží si o hvězdičku navíc za to, že malinko vykukuje z řady.
Poisťovňa šťastia (2004) (seriál)
První série nebyla až tak špatná...