Recenzie (75)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Sofia je prostě kočka...výprava druhá hvězda... Zbytek je už jen pro milovníky lineárních, předvídatelných filmů. Taková počítačová hra, kterou ale nehraješ ty, jen na to koukáš. Škoda. Druhý díl už neuvidím.
Gang zelené rukavičky (2022) (seriál)
No legrace...nekomplikovaná, ale fajnově zpracovaná. Radost koukat.
Vyproštění 2 (2023)
Film navazující na tradici typu Komando, Rambo atd... dal jsem 23 minut, pro mě to bylo příliš dokola...
Princ mamáčik (2022)
Pro mě pohádka/film, který v české produkci nevznikl snad nikdy. Od pohádky "Čert ví proč" jasný top. Výběr herců, dialogy, cesta hrdiny, kterou Ludvík následuje. Je to chytré a vtipné. Mrzí mě, že jsem to nestihl v kině, ale až na Netflixu.
Nejdelší noc (2022) (seriál)
Když divák rezignuje na logiku motivace ředitele blázince a hledá třeba dobře udělané scény, tak jo...ale základní logika tu prostě schází.
Yakamoz S-245 (2022) (seriál)
Tak nesympatického klaďasa prostě nevymyslíš...ve sci-fi vždycky nevládne logika, ale těch přešlapů je tam přece jen moc...
Artemis Fowl (2020)
Jako rodinný fil mi to přišlo parádní. Výprava nádherná, postavy tak akorát, příběh silný...jo za mě super.
Jedine Tereza (2021)
Bože to je blbé...od začátku do konce vše očekávané a prvoplánová...vtip se do filmu nedostal, jen trapné chvíle...nerozumím, proč je tohle mainstream současné české tvorby. Fakt je to, co bychom chtěli koukat? Jedna hvězda za Veroniku, která je kočka...
Nie je čas zomrieť (2021)
Nejslabší bondovka, co jsem viděl... ...v duchu toho, co se teď ve filmech děje - ženy na místa mužů, snaha ukázat emoce, emoce, emoce...do toho klišé s malým dítětem a nakonec Bond zemře. A to jsem shrnul vlastně všechny invence a nápady z filmu. Pár akčních scén tam bylo...kdyby to trvalo o hodinu méně, asi by to šlo. Tuhle bondovku už si podruhé nikdy nedám.
Vengeance 2 (2020)
asi bych to neměl hodnotit, když jsem odešel po 25 minutách...ale tohle fakt nešlo, takovouhle cypovinu jsem léta neviděl.