Recenzie (220)
Zóna záujmu (2023)
Zajímavé téma, jen mi to přijde neuzavrene.
The Grand Tour - Eurocrash (2023) (epizóda)
I přes věk, jsou to stále oni. Je to pohádka pro dospělé.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Na české poměry a Novu zvlášť, neskutečný výkon. Chybí mi více exterieru, jinak skvělá práce. Těším se na Spartakiadniho vraha.
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Ron Swanson je Bůh. Příjemně potrhlá parta.
Temný prípad - Nočná krajina (2024) (séria)
Zklamání. Jen vztahy, který nikoho nezajímají. Eko kecy, pohlavní kecy, nelogicky věci. Zklamání.
Piráti na vlnách (2009)
Na KVIFF to byl paradni zazitek. Prima film.
Equalizer 2 (2018)
Dvojka tak nějak bojovala s tempem. Finále skvělý, ale celkově nuda.
Nejhvězdnější noc popu (2024)
Ani po zhlédnutí dokumentu nechápu, jak ta písnička mohla vzniknout. Klobouk dolů před všemi. Pecka dokument a Bob Dylen a jeho pohled jasných 5*
Mayday (2023)
Jako vím, že je to jednoduchá zábava, ale stejně jsem čekal o kapku víc.
Equalizer (2014)
Super film, až takhle pozdě jsem dohnal rest a jsem nadšený. Návštěva Obi nebo Hornbachu už nikdy nebude jako dřív.