Recenzie (34)
Kill Bill (2003)
Slušná akční zábava.Je jasné, že Tarantino se vykašlal na svá ambicióznější období a vytvořil čistou esenciální komerci. Proč ale ustupuje komerci natolik, že film rozdělí takovým způsobem, že sám o sobě tento díl neobstojí.
Miesto na výslní (1951)
Moc hezké pohlazeníčko na duši, škoda, že začátek je tak pomalý a slabý.
Mliečna dráha (1969)
Je akceptovatelné, že Bunuel trochu přehání a možná až příliš riskuje, přeci jen křesťanství už zaměstnávalo i chytřejší lidi, avšak v jistých částech zklamává i jako filmař.
Baby to chcú tiež... ale poriadne (2001)
Po shlédnutí tohoto katastrofálního filmu si uvědomíte, že jste právě ztratili drahocených 90 minut svého života. Tuto nepovedenou komedii, s velmi suchým humorem bych nikomu nedoporučoval!!!
Hľadá sa Nemo (2003)
Neuvěřitelné, nechápu, že i převážně ametrický ansambl na imdb je kritičtější než vy. Co mě týče je mi to jasné: americká, animovaná dojemná srágora!
Olovená vesta (1987)
Skvělé dílo, nebýt faktu , že jde o Kubrika a skoro až zoufalosti filmu ve srovnání s Apokalypsou ( či Lovcem Jelenů ) mohlo být absolutorium. Jenže dokonalé to není.
Sladký život (1960)
Film, kterým se Fellini stal legendou. Myslím, že to je dostatečně výmluvné....
Apokalypsa (1979)
Původní verze za 4 to ano, ale po shlédnutí Redux jsem celý zkamenělý a jednoznačně přesvědčený o absolutoriu pro tento "teror". Vskutku přesvědčivé peklo, které oceňuji zejména proto, že ve většině válečných filmů nechápu a nevěřím v onu zběsilou podstatu války, ale to co zde předvádí Coppola je neuvěřitelné ( Apokalypsa Redux se dokonce v mých očích stává jeho nejlepším snímkem ).
Odviate vetrom (1939)
Neuveritelne precenovana, i kdyz krasna romance..
Annie Hall (1977)
Pravdepodobne nejlepsi Allen a urcite zaslouzeny Oscar.