Recenzie (34)
V prístave (1954)
Jedna z zivotnych kreaci jednoho z nejvetsich hercu vsech dob.
Marty (1955)
Skvely film i po tolika letech, ale na Oscara bych to nevidel.
Cesty slávy (1957)
Jeden z vrcholu Kubrickovy kariery ( videl bych to tak na 4. misto za 2001, Mech. a Dr. Divnolaskou ). Nesouhlasim s Leviathanem, ze je film prehlizen, ano je sice mene znamy, ale rozhodne velmi ceneny a v nekterych anketach i v Top 100 vsech dob. U mne osobne je rovnez v Top 100.
N.Y.P.D. (1967) (seriál)
Naprosto zoufale,rezie i herci.