Recenzie (190)
Daredevil (2015) (seriál)
Neznám předlohu a proto jsem k seriálu přistupoval s čistou hlavou a mohu prohlásit že 13 dílů mě plně pohltilo. Doufám že bude i další série. 1 série 100%
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Po osmé epizodě je jasno. 100% a vůbec se za to nestydím. Paráda jen tak dál a doufám že budou další a další série.
Horná Dolná (2015) (seriál)
Já se bavím každým dílem. Co bychom od komediálního seriálu v pondělí večer čekali? Já nečekám nic a občas se i zasměju. Bystro, rapidečka, nádherná Šebová no 100% a poserte se všichni intelektuálové :D
Captain America: Prvý Avenger (2011)
Celý film sem dokoukal vlastně jen díky Scarlet alias Červná vdova, hned bych jí přál celovečerák nebo seriál. 85%
Agent Carter (2015) (seriál)
Za mě klidných 90%. Konečně vím kdo je Jarvis a je to moc fajn. Ještě bych uvítal miniserii o Černé vdově i samotný film.
Lucy (2014)
Pan Besson měl opravdu po deseti letech opustit režisérskou židli a věnovat se něčemu jinému než filmu. Za všechny filmy až po Johanku zArku si ho vážím ale za to co předvádí nyní to je fakt zlost. Dvě hvězdy jen a jen pro Scarlett ale nechápu jak tento paskvyl mohl vidělat půl milliardy dolarů? Bessone odejdi prosím.
Transformers: Zánik (2014)
Nebýt jedné přechytralé blondýny tak by za 90 minut bylo hotovo, jenže ona pipka leze tam kam nemá takže děs běs. Po 2 hodinách vypínám a už nikdy nevrátím. A já opravdu si říkám proč nás Bay krmí takovýma sračkama. Kdyby se raději vrhl na Mizery 3 nebo Skálu II ale ona se pořád bude srát z těma plechovkama. Ty triky už jsou i směšný. Měl to po 3 dílu zabalit a za pár let se vrátit.
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
Série se žene do záhuby. Říkám si proč proč ale je to jasné. Money, Money a money
Transformers: Pomsta porazených (2009)
Nebýt těch rodičů tak by to bylo na 5 hvězdiček. Místy už sice přehnané ale pořád zábava. 85%
Transformers (2007)
Jedním slovem KLASIKA, má to hlavu i patu. 100%