Recenzie (499)
Hannibal (2013) (seriál)
Sousedka je kočka. Masíčkooo.
Penny Dreadful (2014) (seriál)
Ano, ano ano! Křičíme slastí!
Očista (2013)
Jasně, a já se 14.února vztekám, že je debilní Valentýn - stupidní svátek zamilovaných, trapaaas. Mohlo by se zdát. že mám pár komplexů. Jasně, že ne. Tss. A to by nebyli amííci, aby se nevytáhli a neudělali den kdy si každej může jen tak z hecu zabít pár lidí. Pohodička, zajedí to hambáčem a dietní "kolou". Budoucnost vypadá velmi slibně.
Mama (2013)
První dojmy po shlédnutí? Šla sem si přeprat moje froté bombarďáky. Samozřejmě jsem vyrovnaný člověk, který se jen tak něčeho nelekle. Nebojí se divných zvuků ani dost obludných stínů v pokoji. Je to přeci jen film. Ano, občas lžu sama sobě.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Vulgární, morbidní, nechutný a totálně šílený! .. A že Rudy je suchej? SHUT THE FUCK UP. Mimochodem, 4. řady za dva dny. Potlesk později.
Sex v meste (1998) (seriál)
Stejně jako Samantha miluju sex! Za každých okolností, s kýmkoli, kdekoli. . hlavně sex sex sex! Stejně jako Carrie toužím po lásce a zároveň se jí raději vyhýbám. Jsem závislá na cigaretách, když mám strach nebo cítím nejistotu tak raději uteču a většinu svých peněz utrácím za boty. Stejně jako Charlotta věřím na pravou lásku, s krásným domečkem, živým plotem, hodnými a rozkošnými dětmi a dvěma buldočky jménem Bruno a Mars. S tím rozdílem, že místo dokonalého prince hledám dlouhonohou blondýnu se čtyřkama kozama. A stějně jako Miranda vím, že jsem naivní pipina, která věří jen hloupým představám a měla by se probudit a dát si sklenku pořádně drahýho vína. Holka tohle je realita a ne podělanej disney world.
Hostel 3 (2011)
Přemýšlím co se mě na tom filmu líbilo - Jo už vím ! - NIC
Láska je Láska (2004) (seriál)
Zbožňuju je !
Pán Popper a jeho tučniaky (2011)
Příjemná odlehčená komedie. Je fajn vidět zase Carreyho. Vítej zpět .
Posledný dom naľavo (2009)
Prostě si s těma ženskýma nemáte zahrávat. Dala jim ale slušně co ! Do toho toho !