Obľúbené filmy (10)
Láska nebeská (2003)
Prostě úchvatný jako celek, ale nejradši mám portugalskou hospodyni a Colina Firtha :-) A britské herce miluje každý, ne? Já teda jo - až na Keiru Knightley...
Madisonské mosty (1995)
Může vůbec ještě někdo pochybovat o tom, že CE a MS jsou prostě skvělí HERCI?
Tajomstvo bratov MacCannovcov (2003)
Musím hned změnit seznam svých oblíbených filmů. Tohle byla naprostá paráda.
Kúpili sme ZOO (2011)
Tenhle film se mi prostě trefil do nálady. Rozhodně jsou tam krásné záběry, líbí se mi i hudba a Matt Damon vyrostl do krásy. Nechybí ani napětí a vnitřní vývoj postav, takže já jsem naprosto spokojená.
Lásky podľa predlohy (2007)
Spy Game (2001)
špionáž se vším všudy, můžu se na tenhle film dívat pořád dokola, nikdy mě neomrzelo, jak Robert Redford naprosto bez problémů napálí celou CIA, jeho sekretářka je kouzelná
Polnoc v Paríži (2011)
Wow, tak to je přesně film, který můžu. A Owen Wilson mě po pitomých komediích, ve kterých jsem ho znala, příjemně překvapil.
Prázdniny (2006)
Úžasná oddechovka, která mě vždycky pobaví. Můžu se na Prázdniny dívat pořád dokola! Miluju ten film. Sice trochu naivní, ale odzbrojující.
Dve tváre lásky (1996)
Jeff Bridges... co k tomu dodat. Nápadité a pozitivní. Krásná hudba, Puccini :-) a moje oblíbená scéna: "když láska trvá, je to sakra skvělý"
Love and Dance (2009)
Od Poláků by se všechny Let´s dance měly učit, jak se to dělá vkusně, autenticky a vytříbeně.