Recenzie (213)
Haló, haló! (1982) (seriál)
Takle genialni serial muzou natocit jenom Britove. Trpaslik, Pythoni a Halo halo, to uz nikdo nenapodobi.
Snehulienka (1997)
Na horor malo hororove, na pohadku moc temne. Rovnou se z toho mohl udelat novy vetrelec, ten tam jeste chybel.
Kráľ Škorpión (2002)
Hrozne to utrpelo tim, ze je to urceno spis pro deti. Pripominalo mi to delsi dil Xeny, nebo Herkula a ne celovecerni film. Rozdelte to po deseti minutach a muze se to vysilat jako Vecernicek.
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Krasna pohadka pro dospele.
Mladosť v ťahu (2003)
Tohle ma bejt ta super komedie? Par vtipnejch scen to nezachrani. Skoda.
Dr. Dolittle 2 (2001)
Za toho medveda dam tri.
Vampire Hunter D (1985)
U nas docela vzacny kresleny filmecek, predchudce Bloodlustu. Pribeh je spise takovy "herni". Lovec upiru D je najat, aby se postaral o jednoho 10000 let staryho upira. Klasika. Jenze D toho hodne skryva a postupne se ukaze, ze je neco jinyho, nez se zda. Uz jenom to zvlastni jmeno... Krev strika vsude a ze vseho, takze souboje vetsinou stojej za to. Uz jenom ten zacatek, ktery toho dost vypovi, jakym stylem se to cely bude ubirat. Nic zabavnyho to proste neni. Jelikoz dobrejch filmu tohodle typu moc neni, tak ho fakt doporucuju.
Túžba smrti (1974)
Jeste ze neni u nas, to by vystrilel pulku Prahy. Ted je otazka, jestli to neprehani, ale co jinyho by delal clovek na jeho miste, ze.
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
Zadnej zazrak to neni, ale sranda je to dost slusna. "Mám náp"...plesk!!! "Na nic nemyslete!".......PLESK!!! Tahle scenka byla proste genialni :-)
Daredevil: Obhajca nevinných (2003)
Fleka normalne nemusim, tohle ale uslo.