Recenzie (87)
Doktor z hôr (1992) (seriál)
Více či méně zajímavé díly, ale vesměs výborné a krásná krajina k tomu. Příjemný německý seriál.
Nevinné lži (2013) (seriál)
Lež má rozbité auto ★ (hodně slabé), Druhý dech★★★★, Hvězdička ★★★, Klukovina ★★ Chromozom ★★★ (čistý průměr, téma nynější doby), Čistá práce ★★★, Byl lásky čas ★★★
Môj otec je šialenec (2012)
Vulgární a zcela stupidní.
Maturita duchov (2012)
Výborná duchařská komedie, hodně sympatičtí herci. Fakt hodně dobré!
Stroskotaná láska (2005)
Strašně naivní a prosťoučká komedie, ale dobrá a hodně zábavná.
Policie Modrava - Za lepších okolností (2011) (epizóda)
Průměrná, a tak trošku oddechová detektivka, ve které sice nejde ani tak o život, ale zato hlavu a patu to má... 50 %.
Cesty domů (2010) (seriál)
Pohodový český seriál ze života. Co se obsahu týče dobré, stejně tak i v případě hereckého obsazení. Ústředním tématem je rivalství dvou rodin. Najdou se v tom určitě mladí i staří.
Děsivý omyl (2005)
Slušné psycho. Za nesprávně vytočené číslo dívčina krutě pyká. Vrah ji pokaždé volá z jiného domu, a to krátce před tím, než zabije tamní obyvatelku. Velkým překvapením je ovšem konec. Docela slušně konsternujícím okamžikem je, když si hlavní hrdinka vyslechne po telefonu poslední zachroptění a výdech jedné z obětí. Děs. Já bych myslím tu pevnou linku nechala odpojit už při prvním podivném telefonátu… Opravdu slušný thiller.
Román pre mužov (2010)
Neodpustím si srovnání s filmem Román pro ženy. Ten je o celou jednu hvězdičku lepší, uvolněnější, zábavnější. Román pro muže je koukatelný, ale celý je to až příliš morbidní, protože Bruno se žene vstříc k jisté smrti kvůli nevyléčitelné nemoci. Špatné to není, řekla bych, normální český průměr, vtipných hlášek a scének je tam dost. Jako za podívání to stojí. 50 %
Hlídač č. 47 (2008)
Více než dobrý film s poválečnou tématikou a syrovým prostředím tehdejší doby. Rodenovi role krásně sedla a Filip Renč se s dobou, která většině mladých už nic neříká, popral důstojně. 80 %