Recenzie (748)
U pěti veverek (1944)
a říkejte si co chcete, já mám tenhle film ráda...dobro vítězí nad zlem a vždycky jsem si představovala,jak je na mýdle těch 5 veverek ;-) a ten šenk..ten je prostě skvělý...
Rozpustený a vypustený (1984)
Kachny...a potenciální dědic..naprostá dokonalost!
Bitka o Midway (1976)
patří do mojí první desítky válečných filmů...
Pripútajte sa, prosím! (1980)
mám to jako kolega Radyo..a řehtám se ještě i dneska a těším se opět...
Případy detektivní kanceláře Ostrozrak (2000) (seriál)
Perfektní dobovka, oblečení a atmosféra....
Prípady 1. oddelenia - Retiazka (2022) (epizóda)
škoda lidského života... každého...ta,co vraždila, zničila život tetě,její matce,sobě,dceři,manželovi ..pořád mi tam ta mladá dvojka na oddělení nesedí... Víťa nezklamal..Plíšek dobrý, měl by si zajít k holiči..
Výbuch bude v pět (1984)
pokusy třít králíky pana Buchteleho pravítkem, aby vzniknul náboj, průšvihy přitahující Ludvík Čtrnáctý, mladá Mahu - ve filmu Bíba, super fyzikář Kostečka, kterého skvěle hraje Jiří Hálek a nádherná věta, které skoro nikdo nerozumí...a málokdo ji dokáže zopakovat.... ;-)
Prípady 1. oddelenia - Explózia (2022) (epizóda)
vidět Sábu Remundovou,jak hejká nad kalendářem s Korejsem, to byl pohled pro Bohy..kdyby ten kalendář byl k mání,beru 2 kousky!!! A teď k ději - dost dobrý..jen ty dva vyšeptalý operativce ,co maj super nápady a pak vyvedou takovou pitomost, bych asi vynesla v zubech..a Sršně s nimi...
Zemský soud - Příběh jedné rodiny (2017) (TV film)
očima hlavních aktérů se díváte na něco,co je pro Vás těžko uvěřitelné,nemožné..zlý sen..než uvěříte a pochopíte,že to je pravda, že je to boj o život...a když ho za Vámi danou cenu vyhrajete, vyhráno rozhodně nemáte...
Requiem pro panenku (1991)
bezmocnej vztek a slzy..tohle ne..tohle by měli přehrávat všem budoucím pedagogům, personálu v ústavech a vychovatelům.. a úředníkům, co rozhodují o osudech lidí, kteří tomu systému nemají jak vzdorovat....