Recenzie (171)
Narnia: Dobrodružstvá lode Ranný pútnik (2010)
Já mám Letopisy narnie ráda, nechápu , co mají všichni proti. Ano, je tam sice trochu toho náboženství, ale myslím, že zas tolik to neruší. kdo četl knížky, tak ví, že tam je to ve větší míře. Na druhou stranu představa boha jako lva a nebe jako Narnie, není zas tak špatná. Já bych šla do narnie hned. Jinak třetí díl se mi líbil víc než druhý, byl vtipnější a akčnější, navíc protivný bratranec s velmi "pozitivním " náhledem na věc, byl naprosto k sežrání. A princ Kaspian taky není k zahození. Prostě kdo nemá narnii rád se bavit nebude, ani kydyby se tvůrci přetrhli, kdo ano, bude se bavit jako já.
Xanadu (1980)
Jako dítě jsem to zbožňovala.
Zlatovláska (1973) (TV film)
Jedna z mála pohádek, která mi ani po letech neleze na nervy a ráda se na ní kdykoliv podívám. Navíc Jiřík je opravdu fešák, né jak ty obludy, které hrají prince dnes.
Čierna labuť (2010)
Black swan je určitě výborný film, přesto jsem z něho nebyla tak odvařená jako většina tady. Kdyby tam nehrála Natalie Portman a příběh se neodehrával v prostředí baletu, tak mě nejspíš tento snímek minul. Ale kostýmy a masky byly opravdu úžasné plus kulturní vložka z kousku představení.
Skyline (2010)
Nejsem pravidelný divák sci-fi, protože mě zpravidla nudí, ale tady se to po vlažnějším začátku rozjelo vcelku hodně dobře, proto nechápu tak nízké hodnocení.
Myšlienky vraha (2005) (seriál)
Stokrát zajímavější a napínavější seriál než protěžované Bruckheimerovské kriminálky. Na jejich spektrometry jsem už alergická aneb jak pan Monk v jedné epizodě praví "Na které planetě to vyšetřují?"
Jedz, modli sa a miluj (2010)
Ano, celý film je o ničem, ale mě to nevadí. Vlastně název už mluví sám za sebe. Celé je to o rozjímání, meditování a hledání něčeho čemu se říká smysl života. Lokace to má pěkné, já jsem se pokochala, protože na Bali ani do Indie se asi nikdy nepodívám. Je pravda, že takovou očistnou cestu si normální člověk nemůže dovolit, jak z finančních, pracovních či jiných důvodů, ale poroč ne. Nemusím, se u každého filmu stresovat, je fajn podívat se čas od času na něco normálního.
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Připomínalo mi to takovou omladěnou verzi Pýchy a předsudku.
Wall Street: Peniaze nikdy nespia (2010)
A mě se třeba konec líbil, jen víc takových. Nemusím se u každého filmu depresit.
30 dní dlouhá noc: Doba temna (2010)
Je na tom hodně vidět, že z toho udělali televizní film. Efekty nic moc, výprava nic moc, přeobsazená hlavní postava nesympatickou herečkou a před koncem raději film vypnout.