Posledné recenzie (23)
Pamiatkári (2014)
Po prvej pol hodine, ked som si este naivne myslel, ze George sa snazi nezazivne uvitat divaka do deja, som bol este optimista. Potom som si uvedomil, ze tato nudna, nezabavna, nedramaticka fraska mi uz nic viac neda a pocital som minuty do konca. Jednu hviezdicku si zasluzila len hereckym obsadenim, nenarocnou hudbou a vojenskou tematikou.
Mud (2012)
Ak zohladnim fakt, ze nie som vobec fanusik Matthewa McConaugheyoho, na tento film som sa mohol pozerat. Super kamera, zaujimavy pribeh, aj ked jednoducho citatelny, ale oplatilo sa. Nemozno zabudnut na skvely vykon mladeho Tye Sheridana.
Vo štvorici po opici 3 (2013)
Pravidlo, tretia cast trilogie je najhorsia sa teraz potvrdilo. Nebolo to zle, bolo to len dost vynutene. Samozrejme malo to aj dobre chvile, kde som sa vedel zasmiat a zopar hlasok, ktore by som si mozno aj zapisal na neskor. No keby tam nebol Alan (Zach Galifianakis), ktory to od jednotky viacmenej vsetko taha, tak by som si asi rozmyslel, ci na to pojdem do kina, alebo pockam az to vyjde na nosicoch.