Recenzie (133)
T.M.A. (2009)
Uniklo mi, proč jsou v názvu ty tečky. Správně se to teda má číst "tý em ej?" Si pamatuju, jak jsme si s kámoškou v kině dělaly srandu, že je to zkratka Tomáš, Martin a Adam. Ale to sem nepatří. Juraj Herz se prý snažil navázat na psychologický horor v duchu Spalovače mrtvol; tak to mu teda nevyšlo. Možná má tu smůlu, že každý od něj čekal něco PODOBNĚ mrazivého jako Spalovače, a tímhle se očekávání nenaplnilo. Já jsem se od toho oprostila a STEJNĚ jsem byla zklamaná. 1* dávám za zajímavý námět a Krobotovou, kterou mám ráda.
Hodinu nevíš... (2009)
Z tak mrazivého témata (které o to víc podporuje to, že jde o ryze pravdivý příběh) se dalo rozhodně vytřískat víc... + za celkem nečekaný a (Hynkovi) zasloužený konec.
Normal (2009)
Napínavý, dobře natočený thriller - ano, kupodivu, český film neklame názvem, ale já se opravdu bála (místy). Může za to rozhodně Kňažko, který hraje tak, že mi mráz olezl celá záda. I když se brání srovnávání s Hopkinsem aka Hannibalem, je to srovnání na místě a já jsem z něho ten kus geniálního zločince Lectera cítila. I mladý právník v podání Gajdoše mě překvapil, nejen že se na něj hezky dívá, ale jeho postava se i zajímavě vyvinula. Obsazení Havlové jsem se trochu bála, ale seděla mi tam skvěle... líbilo se mi to. :)
Sladký život Zacka a Codyho (2005) (seriál)
Není to nic extra, ale Disney Channel nabízí MNOHEM horší počiny. Někdy jsou tam docela dobré hlášky, kluci jsou roztomilí, London příšerná, ale zase mě baví pan Moseby... jde to.
Dr. House (2004) (seriál)
Hugh Laurie se pro tuhle roli zjevně narodil. Nedokážu si představit, že by egocentrického, cynického, misantropického feťáka a na druhou stranu sympaticky nekonvenčního doktora ztvárnil někdo jiný lépe. Že dokáže vzbudit v divácích tak skrznaskrz záporná postava tak kladné emoce, je na pováženou. Ale samozřejmě za to můžou perfektní hlášky, kterými je každý díl prošpikován (a nevycházejí jenom z úst House). Září i herci jakožto ostatní členové týmu, i když TY se chovají trochu stereotypně (Chase je patolízal, Cameronová House miluje, takže stojí za ním, Foreman jde PROTI němu a takhle je to skoro vždycky, ale když už nechali scénáristé postavy vyklouznout ze zaběhnutých kolejí, nenarazili; zatím). I když díly se zdají být pořád o tom samém, stejně nenudí a navíc jsou tady díly jako Housova hlava a Wilsonovo srdce (4x15, 4x16)... Myslím ale, že 9. řada seriálu by se už točit neměla. House jako takřka beznadějná postava je podle mě určená ke špatnému konci a nerada bych se dočkala v posledním díle třeba House po třiceti letech jakožto dobrotivého dědečka v houpacím křesle a s vnoučaty na klíně... každopádně, House M.D. je podle mě rozhodně to nejlepší ze současných lékařských seriálů. AVE!
Sonny vo veľkom svete (2009) (seriál)
Tak tohle je fakt humus. Nejhorší je ten tučný blonďák (Doug Brochu - není napsaný v seznamu herců, radši :D), toho jenom vidím a chce se mi zvracet.
Hannah Montana (2006) (seriál)
Děs tohle. Tu jednu hvězdu dávám za pár, opravdu PÁR dobrých hlášek starého Cyruse ("Synu, nechci být plesnivým sýrem v tvé ledničce naděje..."). Ale Miley je opravdu HODNĚ iritující. A nelíbí se mi ani vzhledově. Ještě že to dává Disney Channel s českým dabingem, slyšela jsem Montánu mluvit v originále a teda potěš koště...
Spirála nenávisti (1999) (TV film)
Už když jsem viděla, že na režisérskou stolici se posadil Kepka, věděla jsem, že to bude nuda k uzoufání. I tak jsem tomu dala šanci, ale měla jsem z toho přesmě takový dojem, jak jsem očekávala. Unylé, nudné, lehce předvídatelné, roztříštěné... nezachránila to ani Postlerová.
Czech Made Man (2011)
Johohó... tak tohle mě bavilo. Budař na hrad!
Constantine (2005)
Asi se na ten film budu muset podívat ještě jednou. Některé scény mi přišly trochu přehnané, ale film má takovou dost atypickou (v dobrém slovasmyslu) atmosféru, líbil se mi výběr hudby a John Constantine je prostě řízek :), co má charisma a skvělé hlášky.