Posledné recenzie (468)
Veľký draft (2014)
Cleveland Browns jsou úplně marní, podívejte se na to naprosto neinvenční logo... Naštěstí je jejich GM Kevin Costner, který jim nějakým zázrakem skvěle ošéfuje draft. Pomohlo to? Minulou sezonu vyhráli jediný zápas z 16, takže asi ne :-/
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Black Hawk Down, Benghazi style, true story. S Bayem na režisérské sesli jsem se obával enormního množství prskavek a patosu, ale dostalo se mi frenetické akce, jen místy vyplněné (povinnou) dávkou patosu, který ale naštěstí nebyl hutný jak melasa. Uf. 13 hodin je skvělý válečný film, který se (přirozeně) nebere úplně vážně a zcela nevinně hází po plátně kusy těl, tuny nábojů a nejednu povedenou hlášku. Me gusta. <3 "Umřel někde, kde nemusel být, v boji za něco, co nechápal, v zemi, která pro něj nic neznamenala." <3
Rogue One: A Star Wars Story (2016)
This is war! Nechápu jediný hejt na Darebáka Jedna (a to jsem jej viděl v 3D a češtině...). Force Awakens se mi ohromně líbilo a tady taky nemám co vytknout. Tedy až na hudební doprovod. Soundtrack sám o sobě funguje dokonale, ale za to zprznění Williamsovy ústřední melodie bych byl první, kdo Giacchina pošle na Scarif.
Posledný denníček (1)
Přišel, viděl, odešel
Na tohle já nikdy nebyl, zapisování si zážitků, tužeb a dalších podobných věcí. Taky jsem nikdy neměl deníček, kam bych své zápisky mohl směřovat. Teď a tady Deníček mám. Chudák, až na tento příspěvek bude prázdný. Já to říkal, že na tohle jsem nebyl....