Recenzie (68)
Kočičky (2020)
Musel jsem části přeskakovat rychloposuvem. Mám pocit, že víc než jednu hvězdu může dát tomu filmu jen pedofil / pedofilka. Ovšem jsou tam zastoupena všechna etnika, jen ta kolchozní dojička se jim tam nevešla. Dokonce některé vypadají i na mentálně postižené, další plus. Představa, že ten film je pro malé holky, je děsivá. Je to jako natočit reality show v koncentračním táboře - také poučné a názorné a také by si to našlo "fandy".
Anděl blažené smrti (1965)
Přiliš schematické, suchopárné, žádný hlavní hrdina ani překvapivý obrat. Asi jako boj našich kombajnérů o zrno. Ale dá se to skouknout.
Na zlej strane (2018)
Příšerně rozvleklé, proč to trvá dvě a třičtvrtě hodiny? Psychologizující mudrování jak kdysi v sovětských filmech. Chápu, že je někdo kriminálník a že se k tomu nějak dostal. Ale tak z toho měli nadělat seriál, už by měli pěkných pět dílů.
INSTINKTY Jaromíra Soukupa (2017) (relácia)
Jako majitel TV Barrandov si plácá co chce s kým chce. Vynikající ukázka toho, co zmůžou prachy. Nemusí být ani politicky korektní, ani vyvážený. Je to prostě jeho televize a měří si pouze sledovanost. Úplným extrémem v tomto směru je Pavel Novotný se svým kanálním slovníkem. Velice doporučuji.
Dračia nevesta (2015)
Líbilo. Stockholmský syndrom jako vyšitý, navíc milostný trojúhelník. Docela svižný příběh - á, já zapomněl, že jsem při prvních scénách zrychlil na 1,5x normál. Zrychlil bych i víc, ale to už potom člověk ztrácí slovíčka v dialozích.
Zootropolis (2016)
Mohl to být slušný dětský film. Jenže je to primitivní výplach mozku multikulti propagandou. Proč musí všichni žrát jen rostlinnou stravu? Copak jí to taky nebolí?
Pražská 5 (1988)
Povídky slabé i skvělé, ovšem 6x spojovací text Šteindlera, to je na pět hvězd.
Cesta ven (2014)
Myslím, že na tenhle film se nevydrží koukat ani multikulti vlezdobruselisti, přisátí na státním cecíku kulturních dotací. Ačkoli, možná existují unikátní masochisté, které film vzrušuje.
Případ s černým vzadu (1992) (TV film)
Slušná detektivka, rozhodně lepší než některý díl BigBena. A to nejsu Moravák. Pavel Nový (a částečně Vetchý) hrají dobře, Vyskočilovi nevěřím.
Bojovník (1983)
Filmu je 32 let, tak budu trochu shovívavý. Odpustím tolik šťastných náhod a prozradím, že největší radost jsem měl ze šťastného konce a ze sladkého připomenutí, že tehdy nosila děvčata bobra a nebyla celá potetovaná jak omalovánky.