Recenzie (25)
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Marvelovky mam rád, ale toto je riadna sračka
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Koncim po 6. casti. Toto je dokument o chrobakoch
Pod kupolou (2013) (seriál)
Pilot zaujal, dalej to uz bolo slabe. Koncim
Resident Evil 5: Odveta (2012)
co to kurva malo znamenat?
Kravaťáci (2011) (seriál)
Skvele! Vobec vas pravo nemusi zaujimat a Suits si aj tak zamilujete
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
skoda, od 4. serie kvalita serialu rapidne klesla, ale kazdopadne, do topky rozhodne patri
Hra o trůny (2011) (seriál)
dufal som, ze tento serial to zmeni, ale uz vyse roka som nicomu nedal 5*
Super (2010)
film, ktory sa snazi byt originalny, ale nie je. nuda
Dostaň ho tam! (2010)
dalsia novodoba sracka. toto ze je komedia, hej?
Frozen (2010)
boha a nezapne vetrovku az po nos...