Posledné recenzie (25)
Ms. Marvel (2022) (seriál)
Marvelovky mam rád, ale toto je riadna sračka
Kosmos - časoprostorová odysea (2014) (seriál)
Koncim po 6. casti. Toto je dokument o chrobakoch
Pod kupolou (2013) (seriál)
Pilot zaujal, dalej to uz bolo slabe. Koncim