Recenzie (2 538)
Eddy - Julie (2020) (epizóda)
Ta dcera je zralá na průplesk.
Baby šéf (2017)
Sympatická pohádka pro odpůrce pejsků a milovníky miminek. Odsypá to a akční scény jsou pomalu jak od Baye. Sám jsem první dítě a dobře si ten útlak z úvodu pamatuju.
Westworld - The New World (2020) (séria)
Robotí rebélie se přesouvá z parku do města a dokončuje dějový oblouk - zlým zlé, dobrým dobré. Nolan decentně využívá témata možnosti výpočtu budoucnosti a věší je na základní myšlenku života ve smyčkách. Elegantně udělal hrdiny padoušské a padouchy hrdinné. Dolores to ve skutečném světě sluší, skutečný svět je vizuálně podmanivý a krásně čistý. Finále si samozřejmě nechává prostor pro další sérii, ale to podstatné je odvyprávěno. DEVS mi letos sedlo mnohem víc. P.S: Pár dílů je strašně divně zrežírovaných a odvádí pozornost od příběhu.
Westworld - Teorie krize (2020) (epizóda)
Nevyvážená režie zamrzí. Finále dehonestuje padoucha možná až moc ale dá se pochopit. Dvě potitulkové scény toho možná prozrazují zbytečně mnoho z dalšího směřování seriálu. Doufám, že další řada bude mít koule být originální. Chyběl mi přeskakující narativ a Tony Hopkins.
Geostorm: Globálne nebezpečenstvo (2017)
No ty vole. Levná destrukce planety s mizernými triky a šílenou konspirační zápletkou. Předvídatelné rádoby zvraty vycucané z prstu zachraňuje Butlerův neotesaný vědec pohrdající autoritami.
Devs (2020) (seriál)
Elegantní vysvětlení teorií kvantové predikce ve vyvážené a nápadité Garlandově režii. Klasická zápletka o vraždící technologické společnosti, která neřeší nic menšího než je vše, nabízí nový pohled na již zpracované nápady jiných filmových časovek. Balík, který je zde prezentován má ale fantastický vizuál a mrazivou Salizburyho hudbu, která některé sekvence mění v čistokrevný horor. Romantická linka je trochu pitomá (toporné dialogy), ale dá se to vysvětlit citovou hloupostí a zaslepeností těch lidí, kterých se týká. Zatím nejlepší seriál roku 20. Není to V je to U. Takový soukromý vtip.
Devs - Epizoda 4 (2020) (epizóda)
To mluvil Ježíš?
Westworld - Volný pěšec (2020) (epizóda)
Šalamounova jeskyně se schizofrenním počítačem skrývá tajemství k obsazení Aarona Paula. Strategie ke zničení lidstva verze 42-8-15.
Reparát (2016)
Naprosto šílená slátanina, která se z komedie, kde pot z koulí tlustého portorikánce přistane na tváři hlavního hrdiny, promění v tklivý snímek o rodině a léčbě rakoviny. Skvělé hlášky a výborný Sandler.
Outsider (2020) (seriál)
Výborné zpracování Kingovy paranormální detektivky, které v závěru malinko dojíždí na změny oproti předloze. Úvod je procedurální a realistický jak to jen jde a odkazuje stylem k Temnému případu. Záběrování, detaily, unavený Mendelsohnův pohled vyhořelého detektiva. Nejednoznačný podezřelý je navíc v Batemanově podání dokonale necitlivý. Desetidílná skladba série, ale nebyla nejšťastnější, protože Outsider začne od druhého dílu malinko vatit a předlohu rozvíjet do často zbytečných odboček. Nemluvě o nafouklých dialozích, které z hrdinů dělají ignorantské nekňuby. Cynthia Erivo je navzdory změnám v původu jako Holly výborná i když mohla být odtažitější (samozřejmě chybí jakékoliv návaznosti na tři předchozí knihy). Finálová konfrontace je v knize děsivější (přímočaré s funkční katarzí) a prostředí Texasu zajímavější. Přesto jedna z nejlepších adaptací, které bych se stávajícím obsazením přál pokračování. Klidně i s nudnou a obyčejnou vraždou z prostředí drogových gangů jak si přeje na konci Ralf. P.S: Koukáme na to na střídačku s Mimi šéfem a ten kontrast je vážně bizarní. :-D