Recenzie (22)
Oblivion: Nevedomí (2013)
Horší průměr: Místy byl děj sice zajímavý a obsahoval i pár zvratů, ale považuji ho za zbytečně dlouhý a u některých částí jsem se docela nudila. Celá první třetina filmu mi přišla dost o ničem, dle mého by filmu pomohlo víc akčnosti nebo nějakého pořádného děje, plus mínusový bod si u mě vybojoval i konec.
Český lev 2010 (2011) (relácia)
Budař sice přímo neohromil, ale ani nezklamal. Moderováno s vkusem, nevtíravostí a stylem + výborná hudba!
Český lev 2011 (2012) (relácia)
Jedním slovem - zklamání....leccos bych Bílé byla schopna odpustit, ale přece jen ty ječivé výkřiky, přihlouplý chichot a "wow" se do takového pořadu nehodí (a od moderátorky už vůbec ne). Jako plus však hodnotím hudbu celého pořadu i občasné taneční kreace :)
Balada pro banditu (1978)
Divadelní zpracování Nikolova příběhu mám velmi ráda, filmové zpracování mě však nijak neokouzlilo. Tři hvězdy dávám snad jen kvůli písním, jež za to stojí. Zvláštní podoba filmu mi moc neseděla a herecké obsazení taky neohromilo. Miroslav Donutil nebyl nic moc, Eva Bittová už byla lepší (zejm. kvůli zpěvu) a z ostatních stál za to hlavně Bolek Polívka!
Prázdniny v Ríme (1953)
Jedním slovem: KLASIKA. Jinak skvělý příběh, výborné herecké výkony a naprosto parádní konec, jeden z mála romantických příběhů s možným reálným koncem a žádný přehnaný happy end. :)
Ako ukradnúť Venušu (1966)
Výborný film....vtipný a originální příběh doplněný o neuvěřitelný náboj mezi hlavními hrdiny, chemie jak má být :) Jinak, ať se na mě nikdo nezlobí, ale dnes už tak zajímavých a skutečně humorných filmů s troškou romantiky najdeme jen málo!!
Kovboji a votrelci (2011)
Všechny povedenější scény najdete v traileru....snad kromě "Musíš přestat myslet", aneb chlapovi "vypnete" mozek pořádným polibkem. :D :D Jinak slabota...
Kto chytá draka (2003)
Na jednu stranu mě to opravdu zaujalo, některé pasáže jsou fakt dobré, na druhou stranu mi příjde až komické, jak si hlavní hrdinka napochoduje do domu údajného drogového bose s dotazem, kde vzal ty miliony, co má! Velkým plus je hlavně úžasná hudba a Cate Blanchett, která se mi prostě líbila.
Saturnin (1994)
Filmový zpracování Jirotkova Saturnina je naprosto skvostná věc... dokonce nutno konstatovat, že je mnohem vtipnější a lepší než jeho knižní předloha. Tvůrcům nelze upřít výborně zpracovaný scénář (divák se skutečně baví od začátku až do konce), ani výborné herecké obsazení, neboť postavy Saturnina, tety Kateřiny i dalších jsou zvládnuty mistrovsky.
Thor (2011)
Fešák Thor mě okouzlil a výprava filmu také, podoba filmového Ásgardu rozhodně neudělala tvůrcům ostudu. Celkově je film protkán jemným humorem a kombinací lásky, zrady a hrdinství....to vše dělá z Thora velkého sympaťáka a z filmu příjemnou podívanou.