Obľúbené filmy (10)
Drive (2011)
Vše bylo řečeno, fantastický film, muž prý vnímá víc smyslově, žena pocitově, po zhlédnutí jsem nakouknul do ženského světa... Souhlas s CIVALem. Čistá 5.
3 Idiots (2009)
Kua kua kua, čistou ***** jsem už dlouho nedal, vždy něco trocha chybělo, tohle ovšem je, čistá ***** :))
Shortbus (2006)
Ink (2009)
Nějak se mi to příliš motá hlavou, pohádka pro dospělé, noční můra pro děti, nebo skutečnost... *****