Recenzie (53)
Ray (2004)
To, co Jamie Foxx předvedl, si toho Oscara fakt zaslouží. Nepoznal jsem rozdíl mezi pravým a filmovým Rayem, hlavně gesta měl perfektně zmáknuté. Jestli takto hraje všechno, tak bych mu uvěřil i kdyby hrál Freddieho Mercury.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Kvůli Toothless dám 5.
Life on Mars (2006) (seriál)
Luxusní seriál, s dobrým námětem, a koncem našlapaným jak popelnica.
Scott Pilgrim proti zvyšku sveta (2010)
Jak se dívám na ostatní hodnocení, tak asi budu za divného, ale dlouho sem neviděl tak hloupý film.
Petrolejárky (1971)
Jedna hvězda je za vzhled Claudie Cardinale
Výhra (2007)
Dobrý fekální humor, obzvlášť mě bavil bezdomovec, a taky tam byla dobrá mrcha v hlavní roli...
Twilight sága: Nov (2009)
Po shlédnutí jedničky i dvojky sem se jenom utvrdil v tom, že Pattinson vypadá jak Čičmund (viz PauloZ). Film mě neobohatil ničím novým, uvidíme, co předvedou další díly
Megažralok vs. obří chobotnice (2009)
Tak neuvěřitelně tupý film jsem dlouho neviděl, možná snad vůbec. Rozpočet odhaduju na 25-30 tisíc dolarů, z čehož polovina padla na tvorbu modelů těch dvou bestií, o kterých má film být. Všehovšudy jsem tam viděl asi 12 záběrů buď žraloka nebo chobotnice, nebo obou zároveň, navíc všechny tyto záběry byly ve filmu použity nejméně 4x, aby se ušetřilo. Když už nechali počítačem vytvořenou stránku filmu takto klesnout, mohli aspoň udělat nějaké věrohodnější suchozemské záběry. Třeba pokusy třech hlavních hrdinů v laboratoři mi přisly na nižší úrovni než na základní škole. Vždyť jenom míchali malinovou a jablečnou štávu pořád dokola. No a herecké výkony tam taky nejsou. Pobavil mě jenom drsný nástup Lorenza Lamase. Radši bych si dal tři díly VKVček.
Quando Alice ruppe lo specchio (1988)
Dobrá pointa, ale slabší zpracování. Jak už bylo řečeno, slibných prvních 20 minut vystřídá otupující nuda.
Tormented (2009)
Zombík, co mlátí týpka ručníkem po prdeli a bez Ventolinu nedá ani ránu byl dobrý.