Recenzie (53)
Školní nářez (2018)
Nedokoukal...:(
Útok megažraloka (2018) (TV film)
Ježíši... *facepalm*
Sprisahanie šedej rasy (2017)
Zajímalo by mě, kde ty individua, které na plátně jenom žerou a chlastají, sebrali. Vypadá to jak casting na "Nikdo není dokonalý". Ale některé konspirační teorie byly nápadité
Mládí v hajzlu (2009)
Chtěl sem dát 2, ale tu knížku docela poku*vili... Jo, a Sheeni měla být top a ne Taggarty...
Kúzelníci (2013)
Průměr, ale konec docela pobavil
Jak nežít svůj život - It's a Don-derful Life (2011) (epizóda)
Trochu míň vulgární, předvídatelné, ale i tak jako zakončení série to vyšlo. Nejlepších je 5 věcí, co se stane potom...
Zanechať Las Vegas (1995)
Moc dobré
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
1. díl 5*, 2. díl 3*, 3. díl 4*
Čierna labuť (2010)
Za Natálku 3, jinak to byl sranec
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Kvůli Katrině Bowden 1* nahoru